ERDVINIŲ SANTYKIŲ SUVOKIMAS

Vaikams nebūna lengva iškart suvokti erdvinius skirtumus, bei atskirti ką reiškia ,,už”, ,,šalia”, ,,iš dešinės” ir t.t.

Mes šią užduotį atlikome taip:

Sudedame objektus kortelėje nurodyta tvarka, tada prašau garsiai, savais žodžiais pasakyti ką matome. (Pvz.: berniukas sėdi automobilyje). Dukra (2m.) po kol kas tik atkartojo, ką matė.

Man atrodo, kad taip vaikai mokosi gramatikos, sakytinės kalbos, bei pratinasi prie taisyklingos raidžių sekos/sakinio struktūros, kurios mokykloje reikės.

Korteles gaminau pati, naudojau žaislinę mašinėlę, lėlytes, bei fonui vienapalvį audinį. Tiesiog sudėjau kiekvieną variantą, nufotografavau ir iškart spausdinau 4 paveiksliukus ant 1 popieriaus lapo. Kaip įprasta Montessori metode, lėtai parodžiau kartą kaip atliekama užduotis, sutvarkiau viską ir padėjau į lentyną. Kai vaikai norės – jie žinos ką su šiomis priemonėmis reikia daryti.