Skip to content
Ugdymas | Auklėjimas | iMami
  • PAGRINDINIS
  • Straipsniai
  • Ugdymas šeimoje | Idėjų bankas
  • Metodinis ugdymas
Ugdymas | Auklėjimas | iMami
  • ANTROJI DIDŽIOJI PAMOKA | GYVYBĖS ATSIRADIMAS
  • Apie iMami
  • Apie ugdymą šeimoje
  • CHARLOTTE MASON UGDYMO FILOSOFIJA IR METODAS
  • KETVIRTOJI DIDŽIOJI PAMOKA: RAŠTO KILMĖS ISTORIJA
  • Montessori ugdymo metodas
  • PAGRINDINIS
  • PENKTOJI DIDŽIOJI PAMOKA: SKAITMENŲ ATSIRADIMAS
  • PIRMOJI DIDŽIOJI PAMOKA: VISATOS ATSIRADIMAS
  • Reggio Emilia pedagogika | filosofija
  • Reggio Emilia pedagogika | filosofija
  • Shichida metodinis ugdymas
  • TREČIOJI DIDŽIOJI PAMOKA | PIRMIEJI ŽMONĖS
  • UGDYMAS ŠEIMOJE

RŪŠIAVIMAS | DARBAS SU ŽNYPLĖMIS

Intelekto lavinimas, Praktinio gyvenimo pratimai/motorikos lavinimas (pagal Montessori), Smulkioji motorika / 2020-12-11

Iš pradžių rūšiavome veltinio gabalėlius pagal spalvas, su žnyplėmis (jeigu galima jas taip vadinti 😁).

Tada paėmėme Montessori spalvų paletes ir bandėme surasti kiek įmanoma panašų atspalvį.

Post navigation
← Previous Post
Next Post →

Naujausi įrašai

  • AUGINTI ŽMOGŲ, NE TIK VAIKĄ
  • TERVETĖS GAMTOS PARKAS | LATVIJA
  • VASARA – PUIKUS METAS EKSPERIMENTUOTI | PBL (PROJECT-BASED LEARNING)
  • NORIU MYLĖTI – NE LAIMĖTI
  • MANE SUKŪRĖ SANTYKIAI

Kategorijos

Paieška

Paieška

Kategorijos

  • PAGRINDINIS
  • Straipsniai
  • Ugdymas šeimoje | Idėjų bankas
  • Metodinis ugdymas

Copyright © 2025 Ugdymas | Auklėjimas | iMami | info@ugdymasirauklejimas.lt