Viskas prasidėjo nuo matemtikos pamokos, kurioje tikslas buvo susipažinti su liniuote, linija, atkarpa. Labirintas – geras vizualinis objektas tam.
Pirmiausia pasikalbėjome apie labirintus: ką žinome, kodėl nuotykių istorijose žmonės ryžtasi eiti per labirintus, ko jie ieško, ką gauna, kai laimi.
Bandėme pasinaudoti vaizduotę ir mintyse vizualizuoti labirintą: kaip jis atrodo iš vidaus, o kaip iš lėktuvo, jis kampuotas ar apvalus, apaugęs ar permatomas…
Aptarème kokios kliūtys įdomiusios, kokias norètume panaudoti patys.
Kai jau idėja buvo galvoje – reikėjo perkelti ją ant popieriaus. Tai tikras iššūkis, kuriame reikėjo kantrybės ir palaikymo.

Sūnus pasirinko labirintą statyti iš lego. Bestatant kilo idėja paversti tai į nuotykių žaidimą.
Tikslas – įveikti labirintą. Ridename kauliuką ir paeiname dvigubai tiek, kiek išsiridena (pvz. iškrito 2, tai paeisime 4 lego taškučius). O tolimesnės taisyklės gimė kartu, kūrėme bendrą nuotykį.