Tokius efektus dažnai naudoju, kai reikia patraukti vaiko dėmesį, sudominti. O tada jau pasukame pratimus reikiama linkme. Ne visada reikia tokios pereinamosios frazės, bet būnant jautriam vaiko būsenai, tenka pasinaudoti fantaziją, kad pasiekti tikslo.
Tai šįkart dukros laukė rankos lavinimo pratimas – nupiešti paveiksliuko antrą pusę. Prieš tai tiesiog pažaidėme su knygos iliustracijomis ir atspindžiais. Kai jau dukra atpažino simetrijos principą, tada persikėlėme ant savo lapo, kuriame irgi pirma pasitikrinome koks atrodytų paveikslas jeigu būtų išbaigtas. Dukra atitraukė veidrodėlį toliau nuo piešinio ir bandė nukopijuoti veidrodyje matomas linijas.
Vėliau dar tęsė simetrijos tyrinėjimą su kreidelėmis ir veidrodžiu.