Reggio Emilia pedagogikoje naudojamas veidrodis kaip priemonė sužadinti smalsumą, sukurti ar atrasti kitokį vaizdo suvokimą.
Kvietimas veikti paruoštas, tad vaikas pats pasirinka kada pradėti.
Taigi, mėginome tapyti ant veidrodžio. Atrasti skirtumus tarp tapybo ant popieriaus ir tapymo ant slidaus, atsipindinčio paviršiaus. Užtapius visą paviršiu buvo galima piešti nuvalant dažus ausų kraptukais, sukuriant negatyvinį vaizdą.
Galiausiai pamėginome atspausti fragmentus nuo veidrodžio ant popieriaus lapo. Gavosi savotiškai gražu… tokius lapus galima panaudoti aplikacijoms.
Patarimas – jeigu norisi ryškių spalvų, vaikui duokite tik dvi spalvas (pvz. Raudoną ir mėlyną, geltoną ir mėlyną ar raudoną ir geltoną). Vaikai mėgsta visas spalvas sumaišyti, ir dažniausiai jos atrodo purvinai. O maišant dvi iš pagrindinių spalvų visada išliks ribota spalvų gama.