ISTORIJŲ KŪRIMAS SU VAIKAIS | KETVIRTA PAMOKA

Ruošdamasi šiems užsiėmimams stengiuosi sukurti gan teatrališką aplinką, kad sužadinti vaikų kūrybiškumą, atsipalaiduoti.

Dažniausiai įsitaisome ant grindų, pagalvių. Užsiėmimą veda lėlė Rozalija (vaikams labai tai patinka). Taigi, šįkart pradėjome nuo lengvo atsipalaidavimo pratimo – AŠ spageti.

Atsigulane ant grindų ar lovoje, užsimerkiame ir įsivizduojame, kad esame tarsi spageti makaronai pakelyje. Tada pakelį pralupa ir mus ištraukia, įdeda į verdantį vandenį. Nuo čia prasideda atsipalaidavimas – įsivaizduojame kaip mes po truputį minkštėjame… 🙂 Judėti nereikia, tik įsivaizduoti.

PAMOKA

Šio užsiėmimo tikslas atkreipti vaikų dėmesį į personažo norą ir sunkumus tam norui pasiekti. Susiduriame su tuo kasdieniame gyvenime ir tai padaro jį įdomų 🙂

Taigi, nupiešiau vyro veidą, kartu sugalvojome jam vardą. Tada piešinį papildžiau trimis minčių burbulais:

  1. KĄ NORI DARYTI
  2. KĄ NORI TURĖTI
  3. KUO NORI BŪTI

Tada prie kiekvieno klausimo vaikai siūlė savo variantus. Pvz.: Aronas nori švęsti Kalėdas. Kitas etapas – papildyti su kokia problema susiduria mūsų herojus, kas jam trugdo gauti tai, ko jis nori. Pvz. Aronas nori švęsti Kalėdas, bet negali, nes dabar yra ruduo.

Ir taip prie kiekvieno klausimo.

Mes ėjome dar toliau ir kiekvienas vaikas pakartojo tą patį, tik jau kūrė viskà kiekvienas atskirai ir apjungė į vieną paskojimą. Nesitikėjau, kad taip sklandžiai ir įdomiai jie sugalvos viską! 👏🏻 ir atras savų būdų viską užrašyti.

Remiantis knyga “Creating stories with children” Andrew Wright