Vaikams kartais nėra lengva sėsti ir kurti istorijas. Tam visada reikia lengvų pratimų, kurie įjungtų kūrybinį mąstymą.
Pasigaminome paveikslėlių kubelius. Ant lipnaus popieriaus atspausdinau įvairiuspaveikslėlius.
Kaip naudotis?
Mes išsiridename ar išsitraukiame du, tris kubelius ir iš atsivertusių paveikslėlių kuriame trumpus nutikimus.
Istorija – tai įvykis.
Pavyzdžiui: ,,Vienam miestelyje prie jūros gyveno berniukas, kurio darbas buvo valyti banginiams dantis. Kartą pas jį atplaukė labai liudnas banginis, kuriam tarp dantų kažkas įstrigo. Berniukas visaip bandė šepetėliu iškrapštyti užstrigusias liekanas, bet nesėkmingai. Jis jau buvo bepasiduodantis, kai pamatė netoliese vaikščiojantį ežiuką. Ir berniukui į galvą šovė nuostabi mintis! Jis paprašė ežiuko paskolinti vieną spyglį, su kuriuo ir iškrapštė banginio tarpdančius.“
Dar viena: ,,Katinas vaikščiojo lauke, mėgavosi grynu oru, kai netikėtai jį užklupo lietus. Nuotaika visai dingo. Tik staiga jam kelią užtvėrė pagaliukas. Katinas net neįtardamas, kad tai buttų lazdelė, sviedė ją tolyn, svajodamas būti bent jau sausom letenėlem. Ir bum! Įvyko stebuklas. Ant katino kojų atsirado geltoni guminiai batai. Katinas taip džiaugėsi, kad net ir lietus ėmė atrodyti žaismigas, spalvotas!”
Šio pratimo tikslas nėra puiki istorija, ar net nuosekli istorija. Svarbu, kad vaikas atsipalaiduotų, pasitikėtų savimi, išjungtų logiką ir pasismagintų! 😉