Susipažinome su trijų dalių istorija pagal schemą:
1. vaikai… (kur?); 2. vaikai ieško kažko; 3. vaikai randa kažką.

Tai tik vienas iš būdų parodyti, kad istorijos turi pradžią, dėstymą ir pabaigą.
Taigi, pirmiausia aptarėme pirmąją dalį (pirmoji scena: kur yra vaikai, kiek jų, kaip atrodo, ką jie veikia ir pan.).

Antroji dalis – ko vaikai ieško (gal pametė kažką, gal prisiminė ir pan.)

Trečioji dalis – ką vaikai randa? (padėjau su klausimais kam vaikams tas kažkas ir pan).

Žinodami detales, bandėme sukurti raiškią istoriją (čia dukros variantas). Po to pakartojome tą patį su sūnumi.

Kai jau turėjome trijų dalių istorijas, beliko ja sužfiksuoti trijuose paveikslėliuose. Vyresni vaikai turėtų užrašyti.
Sūnus knygelę sulankstė iš 3 dalių Dukra pasirinko kirpti ir klijuoti
Taip gimė dvi šaunios istorijos! O kiek vėliau ir įdomi erdvinė išraiška!

Ankstesnias pamokėles rasite: https://ugdymasirauklejimas.lt/home/category/ugdymas-namuose/istoriju-kurimas-su-vaikais/
Pratimai atliekami remiantis knyga “Creating stories with children” Andrew Wright