ISTORIJŲ KŪRIMAS SU VAIKAIS | ŠEŠTOJI PAMOKA

Susipažinome su trijų dalių istorija pagal schemą:

1. vaikai… (kur?); 2. vaikai ieško kažko; 3. vaikai randa kažką.

Tai tik vienas iš būdų parodyti, kad istorijos turi pradžią, dėstymą ir pabaigą.

Taigi, pirmiausia aptarėme pirmąją dalį (pirmoji scena: kur yra vaikai, kiek jų, kaip atrodo, ką jie veikia ir pan.).

Vaikai sode. Pildome detalėmis

Antroji dalis – ko vaikai ieško (gal pametė kažką, gal prisiminė ir pan.)

Vaikai ieško akmenukų, statys pilį

Trečioji dalis – ką vaikai randa? (padėjau su klausimais kam vaikams tas kažkas ir pan).

Vaikai randa akmeninę didelę pilį ir šunį

Žinodami detales, bandėme sukurti raiškią istoriją (čia dukros variantas). Po to pakartojome tą patį su sūnumi.

Kai jau turėjome trijų dalių istorijas, beliko ja sužfiksuoti trijuose paveikslėliuose. Vyresni vaikai turėtų užrašyti.

Taip gimė dvi šaunios istorijos! O kiek vėliau ir įdomi erdvinė išraiška!

Ankstesnias pamokėles rasite: https://ugdymasirauklejimas.lt/home/category/ugdymas-namuose/istoriju-kurimas-su-vaikais/

Pratimai atliekami remiantis knyga “Creating stories with children” Andrew Wright