Šioje pamokoje mokėmės kurti istoriją jau su siužetu. Pirmiausia, ant lentos nupiešiau duobę, Tada vaikų paklausiau:
- Kažkas įkrito į duobę. Kas toje duobėje galėtų būti?
- Mergaitė ar berniukas?
- O kaip apsirengęs (-usi)?
- Kokios spalvos?
Ir taip susidėliojome visas detales. Tada kitas etapas: ,,Mūsų herojus išlipa iš duobės. Pagalvokime – kaip?“ Pagaiboje sugalvojome kaip baigsis mūsų istorija. Taip sukūrėme pagrindinę istorijos liniją:
,,Kartą mergaitė vaikščiojo netoli namų ir įkrito į duobę. Turėjo kuprinėje virvę, tad pagalvojo,, kad užmes ją ant medžio šakos netoli duobės. Tačiau šaka buvo per langva ir ji škrito į duobę. Tada mergaitė paėmė kelioninį peiliuką ir pagamino kopetėles. Taip mergaitė išlipo iš duobės. Ji buvo labai laiminga.“
Vėliau pabandėme tą istoriją nupiešti knygelėje. Tai gavosi taip:
Remiantis knyga “Creating stories with children” Andrew Wright