Gan sėkmingas mūsų pratimas ,,kuriame personažus”. Kas vakarą vaikai prašo papildyti herojus super savybėmis, situacijomis ir net kilo idėja nupiešti!
Nufotografavome savo piešinukus ir kompiuterinėje programėlėje spalvinome. Kad suteiktume 3D efektą, naudojome patamsinimo įrankį (kaip teptukas, tik patamsina keliais tonais esamą spalvinimą). Spėju ir išmanieji telefonai turi panašių programėlių.
Greta nuspalvinto paveikslėlio parašėme stipriąsias herojaus savybes.
IR KAS TOLIAU?
O toliau kuriame situacijas ir galvojame kaip kiekvienas narys galėtų panaudoti savo savybes, kad padėtų išspręsti situaciją.
KAIP TAI ATRODO?
Kiekvienas personažas turi po 3 stipriąsias savybes ir 1 silpnąją (savybė, kuriai aktyvavus kyla problemų kitiems). Pavyzdžiui, Avietės (mama) silpnoji savybė yra nuovargis, kuris pasireiškia perdėtu nervingumu.
Situacija. Avietė atsikėlė nepailsėjus, nes kambaryje visą naktį svimbė musė. Ji pikta.
Sprendimas. Super šeima naudoja savo savybes padėti Avietei: Adomas (tėtis) apgobia Avietę tylos ir ramybės burbulu. Uoga (dukra) švelniai apkabina ir glosto Avietę. Kevinas (sūnus) naudoja savo kūrybiškumo savybę ir sukuria musės mušeiką, kad pašalinti Avietės nemiegos priežastį.
Tai va taip kaskart ir kuriame situacijas. Tokiame žaidime matau kelis svarbius tikslus:
- Visi personažai susivienija ir padeda kažkuriam įveikti savo silpnąją savybę, kuri net nepriklauso nuo to personažo. Tai girdėdami vaikai keičia požiūrį į kitą ir įpranta kartu spręsti problemas, panudojant savo savybes;
- įsirašo į atmintį gyvenimiškos situacijos ir jų sprendimo būdai;
- tokie pratimai skatina vaizduotę;
- tokie pratimai leidžia pažinti vienas kitą, nes uź personažų slapyvardžių slypi tikrieji mes.
Įsivaizduoju, kad tęsiant galima sukurti ir istorijas, ir įvairaus pobūdžio žaidimus.