Stengiuosi į kūrybos užsiėmus jau įnešti įprotį išanalizuotį temą. Naudoju gaires, kurios sukonkretina paieškos lauką. Tarkim, šįkart tapysime gepardą. Tačiau, kad piešinys būtų turtingesnis, išsamesnis ir įdomesnis, atsakėme sau į šias potemes:
Informacijos ieškojome knygose, žiūrėjome laidą, skirtą vaikams “If I were an animal..” (netflix), pasinaudojome turimomis figūrėlėmis. Kadangi matėme gepardo iškamšą muziejuje (T. Ivanausko zoologijos muziejuje), tai pamaniau, kad į temą pažvelgsime per vizualinę patirtį (spalvas, tekstūrą). O tada prijungsime žinias kur jis gyvena (kokiame fone piešti) ir pan.
Stengiausi įkalbintį dukrą nepiešti iš galvos, bet pažvelgti kaip atrodo gyvūnas: kiek turi kojų, kue uodega, ausys ir pan. 😁 Radome kompromisą. Sūnus studiją atliko pats.