MATEMATIKA | KIEKIAI

Naudojome Froebel kubelius ir Numicon priemones, račiau tikrai galima principą panaudoti ir kitomis turimomis priemonėmis. Pavyzdžiui, sagas, akmenukus, kamuoliukus, žaisliukus ir pan.

Užsiėmimas buvo dviejų etapų.

Pirmas. Į maišelį sudėjau vienodo dydžio kaladėles. Tada sugalvojome skaičių nuo 1 iki 5. Tarkim, trys. Tai dukra turėjo įkišti ranką į maišelį ir nežiūrėdama paimti tris kaladėles. Savikontrolei ji dėjo jas ant Numicon priemonių. Tai kartojome su įvairiais skaičiais nuo 1 iki 10.

Antras. Tada darėmė priešingu principu: įdedėjau tam tikrą kiekį kaladėlių į maišelį, o duka nežiūrėdama, bet naudodama pojūčius turėjo pasakyti kiek ten yra kaladėlių.