STATOME NAMĄ |SUDĖTIS IR ATIMTIS

Naudojome “numicon” priemones, bet galima atrasti ir alternatyvų (pvz.: suverti karoliukai, popieriaus kortelės su taškiukais, montessori priemonės).

Užduotis buvo dukrai (2,5m), kad susipažinti su skaičiais ir jų kiekiais. Tačiau prisijungus sūnui gavosi šaunus kūrybinis statymo žaidimas, paremtas sudėtimi ir atimtimi.

Mintis buvo statyti miestą, bet dukrai norėjosi tvarkos, tad statėm dėlionės principu (kad neliktų jokių atsikišimų).

Vaikas ridena kamuoliuką ir koks skaičius iškrenta – tokią detalė dedame. Garsiai pasakome koks išsirideno skaičius ir detalėje patikriname skylutes. Buvo lengva kol nepasibaigė reikiami skaičiai. Kažkodėl dažnai krito skaičius 6, tad teko imti 8 ir iš ,,namo” paimti 2 (kaip parduotuvėje su grąža). Galiausiai kai visos detalės baigėsi, pradėjome ,,namo” griovimą su atimtimi. Niekas nesikeičia tik detales nebepridedame, o atimame.

Man labiausiai patiko ne skaičiai, matematika, bet kad visi trys radome bendrus sąlyčio taškus ir galėjome padėti vienas kitam savo sugebėjimais.