Mano vienas mėgstamiausių pratimų, įvedant sąvokas – platus, žemas, siauras, aukštas. Tai tarsi žaidimas architektais, kai gauni ribotą kiekį laisvo žemės sklypo ir jame turi įtalpinti pastatą.
Taigi surandame du puslapius iš žurnalo, kuriuose būtų dominuojantys paveiksliukai skirtingo dydžio. Viename lape turėtų būti didelį plotą užimantis paveiksliukas, o kitame – gerokai mažesnis (daugiau teksto).
Pirmiausia paduodame lapą su didesniu paveiksliuku ir paprašome, kad vaikas jį užpildytų medinėmis kaladėlėmis. Galima suskaičiuoti kiek kaladėlių panaudojo. Likusias kaladėles patraukiame.
Sekantis žingsnis – greta padedame antrąjį lapą, su mažesniu paveiksliuku, ir paprašome tas pačias kaladėles perkelti nuo pirmojo lapo ant antrojo, kad visos sutilptų. Čia įvyksta lūžis. Gimsta sprendimas- reikia statyti į viršų.
Toks kontrastas padeda suvokti skirtumą tarp jau minėtų sąvokų.