,,Jeigu Žemė galėtų kalbėti, ji būtų pasakiusi: ,,Aš apklojau save storai žolės kilimais, kad tavo pėdos vaikščiotų minkšta žeme. Aš sau į plaukus įsidėjau gėles ir padengiau save brangakmeniais, kad suteikčiau tau malonumą. Mano spintelės yra pilnos pieno, mėsos, vaisių bei daržovių tau valgymui. Po žeme rūsiuose yra anglies ir geležies. Aš pasiruošusi. Dabar laikas jums, žmonėms, atsirasti.’’ Ištrauka iš M. Montessori istorijos apie ,,Gyvybės atsiradimą.
Vaikai norėjo grįžti prie visos evoliucijos raidos, tad pasinaudojau medžiaga, kurią jau turėjau. Beje, pastebėjau, kad nors ir medžiaga ta pati, bet reakcijos ir veiklos vyko visai kitaip.
Ant lovos krašto lipnia juostele padariau juostą, ant kurios klijavome paveikslėlius. Sūnus bandė atpasakoti kaip atsirado gyvybė ir kaip ji vystėsi. Iliustracijoms naudojau knyga ,,The story of life: evoliution”. Dauguma puslapių skenavau ir iškirpau. Pirmiausia vertėme knygą ir kartu ieškojome tokių pat paveikslėlių, tada juos chronologine seka klijavome ant juostos.
Vaikai keletą paveikslėlių persikopijavo ir spalvino.
Mūsų išsiaiškinimą vainikavo kelionė į Klaipėdos Jūrų muziejų. Jame apsidžiaugėme pamatę kaip atrodo radiniai, apie kurios mokėmės namuose. Vaikai didžiavosi savimi, kad galèjo pasidalinti tuo, ką žino.
Pamatėme polypinius koralus, jūros lelijų, trilobitų fostilijas, pintis, anemodus.
Klounas (Nemo) Pūsliažuvė
Po kelionės vaikai atsipalaidavo kurdami matytų žuvų aplikacijas.
Labai tikiuosi, kad pavyko vaikams perduoti visą tą ilgą procesą iki kol atsirado žmogus, jo susietumą ir svarbą mūsų gyvenime.