MATEMATIKA PER POJŪČIUS

Montessori raudonos – mėlynos lazdos, tai pagalbinė priemonė, padedanti vaikams pajusti matmenis ne tik optiškai, bet ir jausmiškai. Juos palyginti. 

Pirmasis mūsų pratimas – skaičiai iki 5 arba 10. (Dukrai pradėjau iki 5). Taigi padedame pirmąją, trumpąją lazdelę, dedame ant kilimėlio ar stalo, braukiame rodomuoju pirštu ir sakome „vienas“. Sūnus nekantravo pridėti ir kortelę su skaičiumi 1, nors tai reikėtų daryti, kai vaikas jau turi pojūtį kiek „ilgai“ yra 5 ir kiek „trumpai“ yra 1.

Taigi, po pirmosios lazdelės, nieko nelaukdami imame antrąją lazdelę ir dedame šalia pirmosios. Braukiame per pirmąją lazdelę ir kartojame „vienas“, tada braukiame per antrąją lazdelę ir sakome „du“. Ir taip viską kartojame vis pridėdami po vieną naują iki 5 (arba dešimties).

Antras etapas – pasiūlyti vaikui pakartoti. Pradedame vėl nuo lazdelės „1“, atlikus veiksmą, pasiūlome vaikui pakartoti ir tik tada dedame lazdelę „2“.

Trečias etapas – sumaišyti lazdeles ir paprašyti sudėti jas iš eilės nuo 1 iki 5, lygiavimas raudonais galiukais kairėje pusėje.

Pradžiai mums pakako to. Dabar palieku kelias dienas treniruotis pačiai, o tada tęsime.

Lazdas gaminau pati, daugiau apie tai ČIĄ 🙂