TREČIOJI DIDŽIOJI MONTESSORI PAMOKA
Mano tikslas tik bendrais bruožais prasibėgti per mūsų civilizaciją, atlikti keletą įdomesnių užsiėmimų, kad vaikams liktų įspūdis kiek visko nuveikta, kad turėtume pasaulį kokį turime.
Papildomai skaičiau M. Montessori knyga “To educate the human potencial”, joje Maria labai vaizdžiai ir detaliai prabėga per visą žmonijos istoriją.
Taip pat naudojau (remiantis ta medžiaga) užrašytą istoriją (šaltinis teigė, jog ji Montessori sūnaus perpasakota. Vertimas į lietuvių kalbą gale straipsnio). Pasakojau ją bedrais bruožais, kiek įmanoma stengiausi įtraukti vaikus (pvz.: buvo sakinys ,,žmogus turėjo dvi kojas, todėl jam atsilaisvino rankos”, tai mes bandėme nešti įvairius daiktus ropodami keturiomis ir tada eidamai dvejomis).
Papildomai žiūrėjome knygas apie pirminius žmones (per daug nedetalizavome, norėjau ,,įrašyti” vaizdus 😁. Galbūt yra ir vaikams skirtų knygelių, tačiau bibliotekos uždarytos, nuotoliniu būdu sunku pasirinkti.. bet vaikams patiko ir realios enciklopedijos, kas ir man paliko įspūdį.
Pirmasis užsiėmimas buvo apie afrikos tradinicinius molinius namus. Rementis istorija, kalbėjome kodėl žmonėms reikėjo mamų. Čia buvo proga išsiaiškinti apie namo konstrukciją, šiaudinį stogą.
Lipdėme iš molio. Stogo pagrindas – apskritimas, įkirptas ir truputį kraštai užsideda vieni ant kitų, kad sudarytų tarsi kugį, ant viršaus klijavome ,,šiaudinę” dovanų pakavimo juostelę.
Trečioji Montessori istorija https://ugdymasirauklejimas.lt/home/trecioji-didzioji-pamoka-pirmieji-zmones/