Prieš pradedant užsiėmimą visada reikia paklausti savęs ar mus domina galutinis piešinys, ar vaiko užimtumas, ar vaiko asmenybės formavimas proceso metu. Nuo to priklausys kaip pradėti užsiėnimą ir kaip jį vesti.
Mums, dažnu atveju, tapyba tampa priemone išreikšti savo matomą ar suvokiamą vaizdą, galimybe pažinti aplink mus supantį pasaulį. Taip nutiko ir su šia šarkų studija.
ŠARKOS
Akcentas – spalvos, kompozicija ir tekstūra.
Pasiruošimas prasidėjo stebėjimu ir analize. Kieme, šalia namo medyje dvi šarkos suko lizdą. Savaitę stebėjome, žiūronų pagalba ieškojome naujų detalių. Skaitėme apie šiuos paukščiu S. Paltanavičiaus knygose ,,Kaip atgimsta gamtq” ir ,,Didžioji Lietuvos gyvūnų knyga”. Piešėme eskizus. Sužinojome, kad šarkos lizdą suka iš šakelių ir molio, su dviem angom (viena įskristi, kita – išskristi).
Po viso atlikto darbo paèmèm pieštukus, teptukus ir dažus į rankas. Vaikai jau žinojo kur gyvena šarkos, kokios formos jų lizdas, kaip jos atrodo.
Tokiu būdu ir mokome apie pasaulį, ir tam tikrų technikų. Kuo vaikas laisviau jaučiasi, tuo jo savivertė auga. Man tai svarbu.