Skip to content
Ugdymas | Auklėjimas | iMami
  • PAGRINDINIS
  • Straipsniai
  • Ugdymas šeimoje | Idėjų bankas
  • Metodinis ugdymas
Ugdymas | Auklėjimas | iMami
  • ANTROJI DIDŽIOJI PAMOKA | GYVYBĖS ATSIRADIMAS
  • Apie iMami
  • Apie ugdymą šeimoje
  • CHARLOTTE MASON UGDYMO FILOSOFIJA IR METODAS
  • KETVIRTOJI DIDŽIOJI PAMOKA: RAŠTO KILMĖS ISTORIJA
  • Montessori ugdymo metodas
  • PAGRINDINIS
  • PENKTOJI DIDŽIOJI PAMOKA: SKAITMENŲ ATSIRADIMAS
  • PIRMOJI DIDŽIOJI PAMOKA: VISATOS ATSIRADIMAS
  • Reggio Emilia pedagogika | filosofija
  • Reggio Emilia pedagogika | filosofija
  • Shichida metodinis ugdymas
  • TREČIOJI DIDŽIOJI PAMOKA | PIRMIEJI ŽMONĖS
  • UGDYMAS ŠEIMOJE

TAPYBA | MEDŽIAI

Menas, kūryba, dizainas, Reggio įkvėpta veikla / 2021-09-08

Užduotis – pratęsti piešinį iš medžio kamieno žievės fragmento.

Vaikai pasirinko tapyti guašu.

Beržas ir eglė vaikų akimis:

Post navigation
← Previous Post
Next Post →

Naujausi įrašai

  • JI NESUPRATO JUOKŲ
  • SUKIOJAMAS ORIGAMIS
  • UGDYMAS ŠEIMOJE IR TAS KLAUSIMAS – O KAIP GI AŠ?
  • UGDYMAS ŠEIMOJE | MAITINTI PROTĄ, O NE UŽPILDYTI GALVĄ
  • KOL JI DAR NEPAŽĮSTA SAVĘS

Kategorijos

Paieška

Paieška

Kategorijos

  • PAGRINDINIS
  • Straipsniai
  • Ugdymas šeimoje | Idėjų bankas
  • Metodinis ugdymas

Copyright © 2025 Ugdymas | Auklėjimas | iMami | info@ugdymasirauklejimas.lt