ŽMOGAUS KŪNAS | VIDAUS ORGANAI

Kadangi vienu metu užsiėmimas vyksta 3 metų ir 6 metų vaikams, tai pradėjome nuo paprasto žaidimo ,,Galva, pečiai, keliai, pėdos” (head, shoulders, knees and toes). Papildžiau kitomis kūno dalimis (patikrinau ar visas dalis mažoji atpažįsta).

Kadangi muzika jau grojo, tai negalėjome sustoti – pasidarėme ir ryto mankštą. Bandžiau atkreipti dėmesį į tai, kaip mums padeda kūno dalys judėti.

Antroji užsiėmimo dalis buvo kūno dalių pažymėjimas popierinėje figūroje. Iš ankstesnės veiklos jau turėjome žmogaus figūrą, tai nekartojau. Bet idėja yra apvesti vaiko kūno kontūra, pažymėti pagrindines kūno dalis.

Tą pačia dieną analizavome kokias kūno dalis turi gyvūnai, kaip juda gyvūnai (Katinų muziejuje Šiauliuose, Gamtos kampelyje, https://gamtininkucentras.lt/paslaugu-kainorastis/katinu-muziejus-gyvunijos-sodas/). Kalbėjomės kuo žmogus panašus į gyvūnūs, kuo skiriasi ir pan.

Kitą dieną grįžome prie savo projektuko. Po pirmuoju lapu pakišau dar vieną tuščią lapą, figūrą perkirpau perpus (padariau kaip atsiveriantį langą į abi puses). Atlenkus į šonus viršutinį sluoksnį, ,,viduje” piešėme vidaus organus. Ši dalis jau buvo vyresniam vaikui. Pradėjome nuo jų manimu svarbiausių organų. Tai buvo širdis ir plaučiai. Tada aiškinomės kur keliauja maistas, patekęs į burną, kam reikalingos kepenys ir insktai, žarnynas ir pan.

Vidaus organų pavadinimus sūnus žinojo iš anksčiau, bet buvo nepaprastai smagu stebėti kaip su kiekvienu mano atsakymu kyla dar daugiau klausimų. TIKRŲ klausimų!