ISTORIJŲ KŪRIMAS SU VAIKAIS | ĮTRAUKIANT TURIMUS VADOVĖLIUS

Kartais vaikams atrodo taip baisu tai, ko jie nesugeba gerai atlikti. Tiksliau, ką mano, jog nesugeba. Mums taip būna su nauja kažkokia rašytine raide. O man norisi nuimti tą įtampą, parodyti kam naudojamas raštas ir kartu, žinoma, treniruotis.

Tad sugalvojau pasinaudoti vadovėlyje (naudojame ,,Taip”) pateiktas pasikartojimo užduotis panaudoti istorijos kūrimui.

Nieko ypatingo, bet suveikė puikiai. Tikiuosi, kad tokie paįvairinimai padės įnešti prasmės tam, ką turime daryti kasdien.

Taigi, naudojome žodžius iš kryžiažodžio (jie vėliau pateikiami kaip diktantas). Dukrai (4 metai) atskirai nupiešiau paveikslėlius, kad galėtų susidėlioti juos pagal logiškà savos istorijos seką (atsakant: kas veikėjas, ką. jis veikia, kur yra, kas nutiko neįprasto, kaip srendėsi situacija, pabaiga). Sūnus (7 metai) žodźius dėliojo galvoje. Jam užduotis buvo panaudoti visus žodžius ir parašyti juos dailyraščiu.

Labai labai abu įsitraukė, kelias valandas piešė, kūrė… knygelės šablonas – knygiukas. Instrukcijas radome ,,Vaikų žemė” puslapyje: