Visai neseniai dukra pro langą išvydo vaivorykštę, greitai užsiropštė ant stalo ir sušuko: ,,Pagausiu tave vaivorykšte!”. Tada rankos visaip mėgino pro stikla pasiimti tą vaivorykštę 😂🤷🏻♀️.
Tai skyrėme laiko susipažinti su šiuo gamtos reiškiniu. Sūnui aiškiausias ekperimentas buvo su veidrodžiu, įdėtu į skaidrų indą su vandeniu ir prožektoriumi. Šviesa, sklisdama iš prožektoriaus į veidrodį (panardintą po vandeniu), atsispindi ir įvyksta ,,stebuklas” – ant sienos atsispindi jau vaivorykštė. Neradome po ranka tikro mažo veidroduko tai naudojome akrilinį, tad mūsų rezultatas buvo neryškus, bet tas kelias sekundes sūnui net sustingo kvėpavimas 😁.
Dukra, žinoma, iškart užsinorėjo žaisti su vandeniu, tai nieko nelaukdami perėjome prie antrojo ekperimento, paremto chromatografija. Nesitikėjau, kad čia stabtelėsime gan ilgam.
Kol brolis išradinėjo ir tikrino įvairius chromatografijos išgaunamus efektus, dukrai pasiūliau paklausyti kaip ,,skamba” vaivorykštė. Čia buvo užslėpta mintis mokytis spalvų, sudėti varpelius pagal vaivorykštės spalvas, sugroti pilnai visą gamą. Ir begrojant atsiminėme vieną dainelę apie valgomą vaivorykštę (maisto produktus, vaivorykštės spalvų). Brolis aiškino, kas yra ne saldumynai, bet sveika 😁. Daina yra TREESCHOOLERS (https://youtu.be/iK2k3e4thSQ)
Spėjome ir dar vieną smulkiosios motorikos užduotėlę atlikti 😊 Nemokamai šabloniuką parsisiųsti galima RIGHT BRAIN TRAINING (https://rightbrain.training/exercise/tvorchestvo/plastilinovye-zaplatki)
Galiausiai liko visas pastabas ir atradimus užfiksuoti brėžiniais, schemomis ar tekstais 🤓☺️.