Nesitikėjau, kad toks paprastas dalykas kaip ledas virš balų gali tai sudominti vaikus. Pagrindiniai dalykai, ką vaikai sugalvojo:
- Nuvalyti apsnigusį ledą ir kaip pro stikląpažvelgti kas slepiasi po juo (pievoje vaizdas labai kerintis, augalai, žemė, akmenukai ir pan.);
- Daužyti ledą:
- Lyginti kokio storio yra ledas skirtingose vietose;
- Piešti ant ledo ,,purvo dažais (žemių, smėlio ir vandens mišiniu);
- Ieškoti kokius raižinius, tekstūras ledas sukūrė žemės paviršiuje;
- Žaisti ,,vaikščiotojus ant ledo”.
Papildomai kalbėjome kaip atsiranda ledas, tirpdėme jį, prisiminėme jau kartą pažintas būsenas: kietas, skystas, dujos. Dau įvairių bandymų atliko vaikai, nes pirmieji metai, kai abu turėjo galimybę patekti į tokią ,,lauko labiratoriją!” Smagu matyti kai vaikai ieško, tikrina.. Teko ieškoti ir lyginti su kuo geriausia daužyti ledo paviršius, nes batų nesinorėjo šlapinti 😁.