Pradėjome nuo atsiplaidavimo pratimo, kad vaikai nurimtų ir įeitų į kūrybinį rėžimą. Dėmesiui sutelkti naudojau lėlytę, kuri ir pravedė užsiėmimą. Vaikams patinka visokie personažai 😁.
ATSIPALAIDAVIMUI. Pratimas labai paprastas: užsimerkti ir klausyti kaip skaičiuoju iki 10. Lijo lietus, tai papildomai pridėjo žavesio!
PIRMOJI PAMOKA – PERSONAŽO KŪRIMAS
Kartu bandėme sukurti lėlytei Rozalijai kažkokį asmenybės portretą. Tam naudojome klausimus:
- kas jai gali patikti?
- Kur ji gyvena?
- Kokia spalva jai patinka?
- Kas jai pakelia nuotaiką?
- Ko ji nemėgsta?
- Ko ji galėtų bijoti?
- Kas jos draugai?
Visus vaikų variantus stengiausi lentoje vizualiai užfiksuoti piešinėliais, kad jiems būtų priminimas.
Galiausiai sūnus natūraliai ėmė jungti žinomus faktus ir sukūrė tikrai šaunią trumpą istoriją (nors tikslas ir buvo personažo kūrimas). Dukra sukūrė net dainelę! 😉
Remiantis knyga “Creating stories with children” Andrew Wright