PAVEIKSLĖLIŲ DOMINO | ISTORIJŲ KŪRIMAS SU VAIKAIS

Perėjome į etapą, kuriame vaikai girdi istorijos įžangą ir pabaigą, o dėstymą (viduriniają dalį) turi sugalvoti patys, naudodamiesi savo vaizduote.

Šis užsiėmimas buvo gan smagus žaidimas! Kiekvienam vaikui daviau po 4 korteles su įvairiais paveikslėliais (atspausdinau iš interneto ir sukarpiau, per daug negalvodama ar jos tiks istorijai).

Tada vienas vaikas deda kortelę – paveikslėlį ir pradeda istoriją. Antrasis – deda vieną iš savo paveikslėlių ir tęsia pirmoji padėtą istoriją. Tada trečias… ir taip apėjome keletą ratų kol sunaudojome visas korteles.

Pirmą kartą leidau pildyti kaip tik norėjo. Antrąjį – priminiau vieną dažniausiai naudojamų schemų: 1. veikėjo paveikslas, 2. Jam iškilusi problema, iššūkis, noras; 3. Kaip viskas sprendžiasi ir išsisprendžia.

Antruoju atveju istorija gavosi kur kas įdomesnė.

PAPILDOMAI

Jeigu yra daugiau vaikų, tai galima vaikus suskirstyti grupelėmis ir sukurūs savo istorijas pasidalinti tarp jų, paprašyti, kad vaikai perpasakotų vieni kitų istorijas.