Mintis buvo ta, kad kiekvienas turi savo vidinį pasaulį, kuris kaip ir skiriasi nuo kitų, bet kartu jame yra ir sąlyčio taškų, per kuriuos gali atsirasti kontaktas: pokalbis, žaidimas ir pan..
Naudojome skirtingo storio juodus markerius. Vaikams labai patiko. Patiko ir man. Valanda be streso, lėkimo, o tik gera kompanija ir įdomus procesas.
Ant popieriaus pieštuku apvedėme vienas kito veidus profiliu.
![](https://ugdymasirauklejimas.lt/wp-content/uploads/2023/11/205ed46d-f50e-4638-a043-3afc34e19d8b-1-768x1024.jpg)
Tada ėmėmės darbo. Kontrastingos linijos sukuria įdomius efektus. Kievienas burbuliukas ar piešinukas – pasakoja kažką apie vaiko pasaulį. Man buvo begalo svarbu tai ,,ištraukti” :)))
![](https://ugdymasirauklejimas.lt/wp-content/uploads/2023/11/c95ca563-6534-4ed1-af00-1c6e754b8c0d-1.jpg)
![](https://ugdymasirauklejimas.lt/wp-content/uploads/2023/11/a7413b93-acb4-4b7d-a2b1-09059441c6ed-1.jpg)
![](https://ugdymasirauklejimas.lt/wp-content/uploads/2023/11/d37b2613-9cdf-4c28-b4b4-d25555be4148-1-768x1024.jpg)
Kaip vaikai sakė, galima pildyti ir pildyti…. Bet sustojome ties čia:
![](https://ugdymasirauklejimas.lt/wp-content/uploads/2023/11/9ec148f7-b5a2-4cde-b213-a548475ef0ee-1-1024x768.jpg)